Модератор: OleGUN
если есть какие то предложения пишите!если вообще такое на D15B vtec
UP
нету таких распредваловybaba писал(а):если есть какие то предложения пишите!если вообще такое на D15B vtec

jdm civic ferio vi 2000 MT
есть идея,мож в моем случае с D17A подойдет и вообще можно поршня с D17A перекинуть??где инфу можно найти по размерам поршней и всего остального на эти моторы?
Двигитель нужно перекинуть, а не поршня...
D15B не предполагается тюнить атмосферно. Разве что турбо...
А так, B16A, B16B, B18C, сложнее H22, B16Vtec+B20, K20...
D15B не предполагается тюнить атмосферно. Разве что турбо...
А так, B16A, B16B, B18C, сложнее H22, B16Vtec+B20, K20...
Не пытайтесь узнать правду если она очевидна...
ладно тогда по другому задам,к меня D15B vtec(115лс) на катушках,он сильно отличается от трамблерного 130лс,я его под турбину котовлю,мне ж не тока один распредвал нужен, с D16Y8 вообще ставятся на мой???или тока на трамблерный 130 сильный??по тому что по строению мой дрыг ближе только к D17A??подскажите кто нибудь пожалуйста,а то 3 мес уже лежит закись Zex (мокрая) и турбокит!степень сжатия в стоке скока у меня??
- Стасевич
- Сообщения: 120
- Зарегистрирован: 04 июн 2007, Пн 10:07
- Откуда: Екатеринбург
- Контактная информация:
Искал как-то вот, что нашел на D-моторы,
339-90 $
D16Z6 SOHC VTEC
No longer will you be subjected to bad regrinds that not only do not perform as advertised, but will also wear out over time...some shorter than others.
As usual, Crower offers several different profiles to choose from, including a turbo grind that features short duration, low overlap and high lift for optimum performance. All motor and full race profiles are also available.
Part# Description Advertised Duration Duration @ .050" Gross Lift w/
1.6 int /1.8 ext
Stock Specs for D16Z6 SOHC VTEC (92-95) 304 / 303 212 / 204 394 / 373
63440Z
Stock replacement
Excellent for automatics and mild turbo on the street with no other modifications.
Idle to 7000+ rpm.
288 / 299 220 / 207 389 / 365
63441Z
Stage 1 - Features far more agressive ramp rate then stock with added duration.
Excellent for turbo and nitrous.
Idle to 7200+ rpm.
292 / 302 228 / 208 406 / 385
63441ZT
Stage 2 - Designed specifically for turbo charged and supercharger applications.
Features short duration and high lift.
Requires springs and retainer kit.
312 / 318 234 / 217 430 / 427
63442Z
Stage 2 - Street/Strip with slight lope at idle due to increased primary and secondary lobes.
Requires 84166 kit.
900-7500+ rpm.
319 / 310 235 / 223 432 / 436
63443Z
Stage 3 - Race cams requires cylinder head modifications and ECU tuning.
Requires 84166 kit.
1000-8000+ rpm.
329 / 317 239 / 226 442 / 468
00067
Custom ground, proprietary cams available, contact factory for specs.
http://www.crower.com
339-90 $
D16Z6 SOHC VTEC
No longer will you be subjected to bad regrinds that not only do not perform as advertised, but will also wear out over time...some shorter than others.
As usual, Crower offers several different profiles to choose from, including a turbo grind that features short duration, low overlap and high lift for optimum performance. All motor and full race profiles are also available.
Part# Description Advertised Duration Duration @ .050" Gross Lift w/
1.6 int /1.8 ext
Stock Specs for D16Z6 SOHC VTEC (92-95) 304 / 303 212 / 204 394 / 373
63440Z
Stock replacement
Excellent for automatics and mild turbo on the street with no other modifications.
Idle to 7000+ rpm.
288 / 299 220 / 207 389 / 365
63441Z
Stage 1 - Features far more agressive ramp rate then stock with added duration.
Excellent for turbo and nitrous.
Idle to 7200+ rpm.
292 / 302 228 / 208 406 / 385
63441ZT
Stage 2 - Designed specifically for turbo charged and supercharger applications.
Features short duration and high lift.
Requires springs and retainer kit.
312 / 318 234 / 217 430 / 427
63442Z
Stage 2 - Street/Strip with slight lope at idle due to increased primary and secondary lobes.
Requires 84166 kit.
900-7500+ rpm.
319 / 310 235 / 223 432 / 436
63443Z
Stage 3 - Race cams requires cylinder head modifications and ECU tuning.
Requires 84166 kit.
1000-8000+ rpm.
329 / 317 239 / 226 442 / 468
00067
Custom ground, proprietary cams available, contact factory for specs.
http://www.crower.com
Honda Civic Ferio VTI eg8 d15b MT Зимой эксплуатирую как снегоуборочную технику HONDA с навесным оборудованием а-ля C-West.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 231 гость