
Код: Выделить всё
Good day. Tell me please, do you send me package? Give me, please, track-number.
Thank you.

Код: Выделить всё
Good day. Tell me please, do you send me package? Give me, please, track-number.
Thank you.
а вот не сказали мне этого ничего. Может быть оскорбились из-за моего знания английского языка...Настоящий Хомяк писал(а):юэспиэс какой? приорити майл? фЁст класс майл?если так то трэйсинг есть, а если классик то нет
а до этогоI am sorry but UPS returned the item due to the address is not correct we will send out the item to you using USPS. Please let me know if there is anything that I can help you with
что написали - мне понятно, я только с временами в английском путаюсь...Sorry about the delay~ We try to send it to you using UPS and the shipping fee is 2x the price we charge you. We will send out the item to you using USPS so you can avoid custom Fee. Please let me know if there is anything that I can help you with.
мне тоже один раз продаван про школу написал, я сперва тож прифигел, потм вспомнил, у них же там вышка или колледж идет как high scool, то есть по ихнему они и в 20+ лет в школе учатся ))Панк писал(а): тут он пишет "Сорри и все такое я был занят в школе!" Я охуэл! Все упало и 120 баков были морально забыты, но диспут я открыть не мог т.к. меняб с вероятностью 99% послали нах, т.к. на момент покупки этот товар небыл товаром Е-Бэй
Там вроде продлили до 60 днейManson писал(а):Ну вот попытался я открыть диспут на PayPal. А PayPal и говорит что ваша информация missing, хотя transaction number указан верно. Что делать? Срок подходит к 45 дням...
Код: Выделить всё
End Communication and Escalate to a Claim
--------------------------------------------------------------------------------
Код: Выделить всё
Your seller is currently unable to respond to this dispute. By escalating your dispute to a claim, you are asking PayPal to review the case and decide the outcome.
PayPal will review the transaction details and may contact you for additional information. We will make every effort to resolve this claim within 30 days.
PayPal will review your communication with the seller and may contact you for additional information. We'll make every effort to reach a decision within 30 days.
If this claim is decided in your favor, PayPal will make every effort to recover funds from the seller. We will investigate this matter fairly and, if you win, recover whatever funds we can.
Reason for escalating to a claim
Why are you escalating this dispute to a claim?
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и 12 гостей