на схеме DC5 и ковриков нет вообщеМатвей писал(а):Вот ток очень непонятно что в схеме дс5 нет отдельно этой хуйни. Типо на топорах не ломаются.

на схеме DC5 и ковриков нет вообщеМатвей писал(а):Вот ток очень непонятно что в схеме дс5 нет отдельно этой хуйни. Типо на топорах не ломаются.
там отличие в уплотнительной шайбе вроде толькоМатвей писал(а):Никогда не любил слово почти.
Да шайбы там одинаковыеdropdead писал(а):там отличие в уплотнительной шайбе вроде только
а какой смысл в них тогда?FOX-93rus писал(а):Да шайбы там одинаковыеdropdead писал(а):там отличие в уплотнительной шайбе вроде только![]()
На 11PS сделано платиновое напыление на язычке, для долговечности
Copper spark plugs are generally considered to have the best performance of any spark plug type. This is potentially different from what advertising companies suggest, but the other metals are, unfortunately, not as conductive in general as copper is. Platinum and iridium plugs are more likely to overheat, which causes damage to the plug components and can compromise the delivery of the spark to the engine block.
Platinum and Iridium plugs perform at a lower level than copper spark plugs, because they are less conductive and they tend to overheat. However, the overall longevity of these two types of metal is better than copper plugs. In reality, copper has the best performance of all three and the worst longevity. Platinum has good longevity and the worst performance. Iridium has good longevity and a performance that is decent, which is why iridium plugs tend to be more expensive than any other type. Still, the difference between these plugs in terms of overall quality is minimal, as there is a trade off for each.
Dyus писал(а):Бро, а ты вообще представляешь себе принцип работы двигателя?Матвей писал(а):Если так то норм ваще.
Кстати из-за свечей маслом может вонять на пиздюлях?
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя