Обсуждение всевозможных компонентов для тюнинга
Ответить
Аватара пользователя
SOHC
Сообщения: 1924
Зарегистрирован: 03 мар 2007, Сб 20:16
Откуда: Красноярск
Контактная информация:

Сообщение 07 окт 2007, Вс 17:33

Помогите перевести следующий текст плз
advertised camshaft specifications
intake: duration: 312 lift: .430 clearance: .006
exhaust: duration: 318 lift: .427 clearance: .008
The specifications listed above are based on a rockerarm ratio of 1,60 in, 1,80 ex
The information below is for degreeing cam only. Correct only at .050” tappet lift.
Lobe separation 108
Duration at .050” 234 in, 217 ex
Lobe lift: .269 in, .237 ex
If using “Lobe Center” method of degreeing, cam should be installed on an intake centerline of 104
Cams damaged by excessive spring pressure, over shimming, valve train bind or retainers contacting the guides are void from warranty. Refer to the “Important Camshaft and Lifter information” booklet included with each new Crower camshaft to avoid any break-in problems.

Аватара пользователя
Mura
Сообщения: 6022
Зарегистрирован: 12 янв 2006, Чт 12:54
Откуда: Korolev Moscow Russia
Контактная информация:

Сообщение 07 окт 2007, Вс 19:32

[quote="SOHC"]Помогите перевести следующий текст плз
advertised camshaft specifications
заявленный спеки валов
intake: duration: 312 lift: .430 clearance: .006
впуск 312 град на при подъеме 0.43 люйма зазор ...
exhaust: duration: 318 lift: .427 clearance: .008
выпуск
The specifications listed above are based on a rockerarm ratio of 1,60 in, 1,80 ex
спеки выше приведены для плеча рокеа 1.6 вп, 1.8 вып
The information below is for degreeing cam only. Correct only at .050” tappet lift.
инфо ниже ТОЛЬКО для градуирования валов. Для подъема в 0.050 "
Lobe separation 108
108 град между кулачкамми
Duration at .050” 234 in, 217 ex
Lobe lift: .269 in, .237 ex
If using “Lobe Center” method of degreeing, cam should be installed on an intake centerline of 104
Cams damaged by excessive spring pressure, over shimming, valve train bind or retainers contacting the guides are void from warranty. Refer to the “Important Camshaft and Lifter information” booklet included with each new Crower camshaft to avoid any break-in problems.

надоедо дальше стросить )))
тюнинг Honda Nissan
Competition Clutch/Exedy, Tial, CP Pistons, M-Factory, Ferrea, Rotrex, Garrett.
True Zirconia Керамическое напыление выпуска и поршней.
Настройка на диностенде Hondata/ UpRev/ UniChip/ ViPec/ AEM. Чип-тюнинг любых ECU

Аватара пользователя
SOHC
Сообщения: 1924
Зарегистрирован: 03 мар 2007, Сб 20:16
Откуда: Красноярск
Контактная информация:

Сообщение 08 окт 2007, Пн 13:52

Дим, спасиб. Перевели уже.

Ответить

Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: Yandex [Bot] и 2 гостя